Σανίδα: Η πιο υποτιμημένη άσκηση για κοιλιακούς

Για την επίτευξη ενός υγιούς βάρους και για την διατήρηση σιλουέτας σας μην ξεχνάτε να βάζετε τη σανίδα στη καθημερινή σας άσκηση.

Η άσκηση αυτή που χαρακτηρίζεται μερικές φορές και ως ‘πρόκληση’ είναι αποτελεσματική. Στην αρχή αυτός ο τρόπος εξάσκησης ήταν παραμελημένος και αγνοούταν από παρα πολλούς, και αυτό μέχρι να τη δοκιμάσει κανείς και να πειστεί για τα αποτελέσματα που επιφέρει στους κοιλιακούς. Αφορά, λοιπόν την μυικη εκγύμναση εστιάζοντας κυρίως στους κοιλιακούς μυς.

Πώς γίνεται λοιπόν αυτή η άσκηση; Εξασκείστε κυρίως στη στήριξη του βάρους του σώματός σας χρησιμοποιώντας τα χέρια και τα πόδια για ένα χρονικό διάστημα σε μία συγκεκριμένη θέση. Η στάση σε αυτή τη θέση γυμνάζει τη πλάτη, απαλλάσσει τους γλουτιαίους από την κυτταρίτιδα, φέρνει καλλίγραμμους μοιρούς και επίπεδους κοιλιακούς.

Εκτέλεση: Ξεκινήστε ξαπλώνοντας μπρούμητα στο πάτωμα και στηρίξτε σε γωνία 90 μοιρών τους πήχεις σας, έχοντας τους αγκώνες κολλητούς και στο ύψος των ώμων. Σηκώστε το κορμό σας στις άκρες των δαχτύλων, ώστε να ευθυγραμμιστούν οι αστράγαλοι με τους ώμους και έτσι ο κορμός να σχηματίσει μια ευθεία γραμμή. Αυτή τη στάση κρατήστε την για όσα λεπτά μπορείτε, αναπνέοντας κανονικά.

in2sports